Dane EK modułowego:
Kod:
M_U002
Kategoria:
Umiejętności
Moduł:
Marketing kultury
Efekt kształcenia:
Poprawia umiejętności komunikacji werbalnej oraz potrafi lepiej aklimatyzować się w środowiskach zawodowych związanych z zarządzaniem kulturą, nabywa umiejętności identyfikacji czynników marketingowych we współczesnym dyskursie społeczno-politycznym.
Powiązania z EKK:
  • KL1A_U07
    Posługuje się strategiami argumentacyjnymi.
  • KL1A_U08
    Potrafi na poziomie elementarnym sformułować i uzasadnić tezy w wypowiedziach pisemnych i ustnych.
  • KL1A_U10
    Konstruuje i rekonstruuje różnego rodzaju argumentacje, odwołując się do podstawowych przesłanek normatywnych danego stanowiska lub do założeń światopoglądowych bądź tradycji kulturowych.
  • KL1A_U16
    Dobiera strategie argumentacyjne, konstruuje na poziomie elementarnym krytyczne argumenty, formułuje odpowiedzi na krytykę.