Module learning outcome data:
Code:
M_U001
Category:
Skills
Module:
management of a spa resort
Learning outcome:
Umie zastosować metody analizy strategicznej w praktyce oraz metody zarządzania obsługą klienta i metody pomiaru jakości obsługi klienta w firmie uzdrowiskowej
Connections with FLO:
  • TR2A_U02
    Potrafi określić strukturę produktu turystycznego dla różnych segmentów rynku
  • TR2A_U03
    Potrafi zarządzać produktem turystycznym w tym wykorzystując nowe technologie informatyczne
  • TR2A_U04
    Zna zasady organizacji komunikacji zewnętrznej z organizatorami turystyki
  • TR2A_U07
    Posiada umiejętność poszukiwania, gromadzenia i przetwarzania informacji wraz z pogłębioną oceną zjawisk turystycznych i doborem metody badawczej
  • TR2A_U08
    Posiada umiejętność rozwijania przedsiębiorczości i innowacji do działalności gospodarczej w turystyce
  • TR2A_U12
    Posiada umiejętności dostosowania swoich kwalifikacji do potrzeb zarządzania firmą turystyczną na różnych poziomach
  • TR2A_U13
    Posiada umiejętność dostosowania się do wymogów zarządzania różnymi typami podmiotów turystycznych