Module learning outcome data:
Code:
M_U001
Category:
Skills
Module:
Modelling stochastic processes
Learning outcome:
Umie zbudować model teoretyczny prostego procesu ciągłego i sformułować zadanie jego identyfikacji. Potrafi dobrać strukturę modelu regresyjnego i posługiwać się biegle metodą analizy regresji. Umie wykorzystać pakiety obliczeniowe do identyfikacji współczynników nieliniowego modelu matematycznego. Potrafi ocenić istotność parametrów. Umie wykorzystać pakiety obliczeniowe do symulacji procesów.
Connections with FLO:
  • ZIP1A_U01
    potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty z obszaru zarządzania i inżynierii produkcji, w tym pomiary i symulacje komputerowe oraz odwzorować i interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski
  • ZIP1A_U06
    potrafi dokonać identyfikacji zjawisk, procesów i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla inżynierii produkcji
  • ZIP2A_U18
    potrafi formułować i testować hipotezy związane z problemami inżynierskimi i prostymi problemami badawczymi z zakresu zarządzania oraz inżynierii produkcji
  • IE1A_U02
    potrafi posługiwać się aparatem matematycznym do opisu zagadnień ekonomicznych, finansowych i ubezpieczeniowych
  • IE1A_U06
    potrafi wykorzystywać metody programowania proceduralnego i obiektowego, korzystać z sieci komputerowych, korzystać z baz danych i metod sztucznej inteligencji przy rozwiązywaniu problemów ekonomicznych
  • IE1A_U07
    potrafi wybrać narzędzia matematyczne i informatyczne do rozwiązywania problemów ekonomicznych i finansowych
  • IE1A_U17
    potrafi zbudować narzędzia wspomagające wybrane procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie
  • IP3A_U02
    Potrafi krytycznie oceniać dotychczasowy dorobek naukowy w obszarze prowadzonych badań, poprawnie go interpretować oraz wykorzystać posiadaną wiedzę do sformułowania nowych, istotnych problemów badawczych.
  • IPM3A_U02
    Potrafi krytycznie oceniać dotychczasowy dorobek naukowy w obszarze prowadzonych badań, poprawnie go interpretować oraz wykorzystać posiadaną wiedzę do sformułowania nowych, istotnych problemów badawczych.