Dane EK modułowego:
Kod:
M_K001
Kategoria:
Kompetencje społeczne
Moduł:
Wstęp do teorii gier
Efekt kształcenia:
Student rozumie złożoność procesu podejmowania decyzji w zespole
Powiązania z EKK:
  • CS2A_K02
    demonstrates the ability to plan a team work, define and distribute individual tasks and estimate their time-load; recognizes his/her responsibility for his/her part of the team effort potrafi zaplanować pracę w zespole, rozdzielić zadania oraz oszacować czas ich realizacji; ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną oraz w zespole
  • IS1A_W07
    zna i rozumie ogólne zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości oraz pracy w grupie
  • IS2A_K02
    potrafi indywidualnie i zespołowo realizować wyznaczone cele
  • IS2A_K03
    ma świadomość postępowania w sposób profesjonalny i etyczny uwzględniający pozatechniczne aspekty działalności inżynierskiej
  • FM2A_K02
    potrafi pracować indywidualnie i w zespole, myśląc i działając w sposób profesjonalny i przedsiębiorczy, wprowadzając korzystne ekonomicznie rozwiązania, mając jednocześnie świadomość odpowiedzialności za realizowane zespołowo cele przy przestrzeganiu zasad etyki zawodowej poczas pracy
  • FM2A_K02
    potrafi pracować indywidualnie i w zespole, myśląc i działając w sposób profesjonalny i przedsiębiorczy, wprowadzając korzystne ekonomicznie rozwiązania, mając jednocześnie świadomość odpowiedzialności za realizowane zespołowo cele przy przestrzeganiu zasad etyki zawodowej poczas pracy
  • FM1A_W08
    zna terminologię stosowaną w środowisku medycznym, ma ogólną wiedzę o aspektach prawnych i bezpieczeństwie pracy w jednostkach medycznych oraz wiedzę o pozatechnicznych uwarunkowaniach działalności fizyka medycznego
  • FT1A_W07
    zna i rozumie ogólne zasady zarządzania we współczesnej gospodarce w tym: zarządzanie jakością, zasobami ludzkimi oraz organizacją pracy zbiorowej
  • FT2A_K01
    potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny, doceniając rolę ciągłego dokształcania oraz właściwie określać priorytety stosując zasady etyki zawodowej