Dane EU modułowego:
Kod:
M_W001
Kategoria:
Wiedza
Moduł:
Cyfrowe przestrzenie interaktywnych środowisk VR - wprowadzenie do wschodzącego medium
Efekt kształcenia:
Wiedza z zakresu definicji, klasyfikacji, zastosowań, stanu oraz prognoz rozwoju przemysłu aplikacji i sprzętu dla VR.
Powiązania z KEU:
  • KLT1A_W02
    Ma podstawową wiedzę o tym, jakie miejsce wśród nauk humanistycznych, społecznych i nauk o sztuce zajmuje kulturoznawstwo oraz potrafi scharakteryzować jego przedmiotową i metodologiczna specyfikę.
  • SOC1A_W01
    Zna podstawową terminologię socjologiczną.
  • SOC1A_W02
    Ma podstawową wiedzę o naukach społecznych i humanistycznych oraz relacjach między nimi (ekonomia, psychologia, demografia filozofia, historia, logika, politologia, antropologia).
  • SOC1A_W16
    Zna typy mediów, zasady ich organizacji oraz funkcjonowania, jak i właściwe im metody przedstawiania życia społecznego.
  • SOC2A_W01
    Zna specjalistyczną terminologię socjologiczną.
  • SOC2A_W02
    Ma poszerzoną wiedzę o naukach społecznych i humanistycznych oraz relacjach między nimi (ekonomia, filozofia, politologia, antropologia).
  • SOC2A_W11
    Zna i umie wykorzystać nowe technologie komunikacyjne i informacyjne.
  • IFS1P_W06
    ma podstawową wiedzę niezbędną do rozumienia społecznych, ekonomicznych, prawnych, etycznych i innych pozatechnicznych uwarunkowań nowych technologii komunikacyjnych i komputerowych oraz zna zasady tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości.
  • KLT1A_W03
    Zna terminologię używaną w kulturoznawstwie jako dyscyplinie naukowej.
  • KLT1A_W07
    Zna główne kierunki rozwoju kulturoznawstwa.
  • KLT2A_W12
    Posiada poszerzoną wiedzę o strukturach i instytucjach społecznych, oraz o istotnych elementach tych struktur i instytucji w kontekście zasad tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości.