Dane EU modułowego:
Kod:
M_U002
Kategoria:
Umiejętności
Moduł:
Hydraulics of Water Wells
Efekt kształcenia:
Student can interpret the results of hydrogeological investigation and use them to water well design
Powiązania z KEU:
  • RTZ1A_U02
    Potrafi posługiwać się językiem technicznym z zakresu studiowanej dyscypliny inżynierskiej z wykorzystaniem różnych technik oraz samodzielnie, na podstawie wybranych źródeł naukowych pracować nad problem badawczym, przygotować wypowiedź ustną lub tekst pisemny dotyczący zarówno problemów technicznych, jak i pozatechnicznych.
  • RTZ1A_U03
    Potrafi przygotować założenia wybranego problemu lub eksperymentu, zaplanować i zorganizować pracę zespołu specjalistów, przeprowadzić analizę wyników oraz opracować raport merytoryczny.
  • RTZ1A_U04
    Potrafi wskazać przyczyny i interpretować zjawiska gospodarcze, techniczne środowiskowe, społeczne, przestrzenne, kulturowe zachodzące w rewitalizowanym obszarze i jego otoczeniu, oraz w zaplanowany sposób zdobywać i pogłębiać wiedzę i umiejętności oraz dokonywać krytycznej analizy i oceny sposobu funkcjonowania istniejących rozwiązań.
  • RTZ1A_U06
    Potrafi odczytać rysunki geodezyjne i kartograficzne, architektoniczne, budowlane oraz potrafi sporządzić dokumentację graficzną, korzystać z wybranych programów komputerowych (m.in. w środowisku CAD), w tym wspomagających planowanie, wdrażanie i ocenę efektów rewitalizacji.
  • BUD1A_U01
    Potrafi posługiwać się językiem technicznym z zakresu budownictwa z wykorzystaniem różnych technik oraz samodzielnie, na podstawie wybranych źródeł naukowych pracować nad problem badawczym, przygotować wypowiedź ustną lub tekst pisemny dotyczący zarówno problemów technicznych, jak i pozatechnicznych.
  • BUD1A_U02
    Potrafi przygotować założenia wybranego problemu lub eksperymentu, zaplanować i zorganizować pracę zespołu specjalistów oraz własną, przeprowadzić analizę wyników oraz opracować raport merytoryczny.
  • BUD1A_U03
    Potrafi projektować oraz wykonywać typowe obiekty budowlane, realizować i oceniać procesy inwestycyjne, używając odpowiednio dobranych metod, technik, narzędzi i materiałów.
  • BUD1A_U04
    Potrafi korzystać z wybranych programów komputerowych wspomagających decyzje projektowe oraz realizacyjne w budownictwie. Potrafi krytycznie ocenić wyniki analizy konstrukcji budowlanych.
  • IGR1A_U02
    Potrafi na podstawie wybranych źródeł naukowych wykorzystując umiejętność posługiwania się językiem technicznym z zakresu inżynierii górniczej, pracować nad problem badawczym, a także z wykorzystaniem różnych metod i narzędzi oraz samodzielnie przygotować wypowiedź lub tekst dotyczący zarówno problemów technicznych, jak i pozatechnicznych.
  • IGR1A_U03
    Potrafi zidentyfikować problem techniczny, przygotować założenia badawcze w tym eksperymentalne, zaplanować i zorganizować pracę zespołu specjalistów w celu rozwiązania problemu, przeprowadzić krytyczną analizę wyników oraz opracować raport merytoryczny z wykonanych działań i badań.
  • IGR1A_U05
    Potrafi opracować (samodzielnie lub w zespole) podstawową dokumentację techniczną związaną z pozyskiwaniem surowców, w tym: projekt eksploatacji złoża, koncepcję zagospodarowania złoża, harmonogram prac, uproszczoną analizę ekonomiczną itp. oraz posiada umiejętność posługiwania się wybranymi urzędzeniami, przyrządami, aparatami
  • IGR1A_U06
    Potrafi odczytać dokumentacje geodezyjne, geologiczne, wiertnicze i geofizyczne oraz sporządzić opracowanie graficzne, korzystać z wybranych programów komputerowych, w tym wspomagających planowanie, wdrażanie i ocenę efektów działań w zakresie pozyskiwania surowców.
  • IKS1A_U02
    Potrafi planować i realizować własną ścieżkę rozwoju, pracować samodzielnie i zespołowo nad rozwiązaniem problemu inżynierskiego, na podstawie wybranych źródeł naukowych z zakresu kształtowania środowiska wewnętrznego i zewnętrznego, przeprowadzać krytyczną analizę uzyskanych wyników, formułować wnioski.
  • IKS1A_U04
    Potrafi przeprowadzić wstępną ocenę projektów, instalacji inżynieryjnych oraz funkcjonowania istniejących rozwiązań z uwzględnieniem aspektów technicznych, ekonomicznych, środowiskowych i społecznych.
  • IKS1A_U05
    Potrafi interpretować zjawiska gospodarcze, techniczne, środowiskowe, kulturowe i społeczne, wskazywać ich przyczyny i skutki oraz w zaplanowany sposób samodzielnie zdobywać i pogłębiać wiedzę z zakresu rozwoju techniki dla jej wykorzystania w kształtowaniu środowiska.
  • IPZ1A_U01
    Potrafi zaprojektować (zgodnie z zadaną specyfikacją) prosty obiekt, system, proces lub zaproponować rozwiązanie zadanego problemu, a także sporządzić odpowiednią dokumentację, z wykorzystaniem właściwych metod i narzędzi, w tym metod analitycznych i symulacyjnych oraz zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Potrafi dokonać wstępnej analizy proponowanych rozwiązań i przeprowadzić ich krytyczną ocenę z uwzględnieniem aspektów ekonomicznych i środowiskowych.
  • IPZ1A_U02
    Potrafi przygotować założenia wybranego problemu lub eksperymentu, zaplanować i zorganizować pracę własną, bądź zespołu, przeprowadzić analizę wyników oraz opracować raport merytoryczny związany z problematyką działalności przedsiębiorstw przemysłowych, w tym w sektorze wydobywczym i energetycznym.
  • IPZ1A_U03
    Potrafi wskazać przyczyny i interpretować zjawiska gospodarcze, techniczne, przestrzenno- środowiskowe oraz społeczno-kulturowe zachodzące w otoczeniu przedsiębiorstw przemysłowych, oraz w zaplanowany sposób zdobywać i pogłębiać wiedzę i umiejętności oraz dokonywać krytycznej analizy i oceny istniejących rozwiązań.
  • IPZ1A_U04
    Potrafi posługiwać się językiem technicznym z zakresu studiowanego kierunku z wykorzystaniem różnych technik oraz samodzielnie, na podstawie wybranych źródeł naukowych pracować nad problemem badawczym, przygotować wypowiedź ustną lub tekst pisemny dotyczący zarówno problemów technicznych, jak i pozatechnicznych i posługiwać się językiem obcym na poziomie B2 europejskiego systemu kształcenia językowego.